.

.

środa, 10 lipca 2013

wracam

Jeszcze kilka dni temu powiedziałabym, że na bloga nie wracam. Jednak z ciekawości przeglądałam wczoraj co się dzieje na blogach, które obserwuję, szczególnie kilka z nich mnie zainspirowało do wznowienia pisania. Chciałabym jednak prowadzić bloga o tematyce lifestylowej, jakiego już kiedyś miałam, ale z różnych przyczyn zamknęłam ponad rok temu. Tego bloga też przeglądałam, dzięki temu przypomniałam sobie wiele wspaniałych momentów z tamtego czasu, doszłam do wniosku, że są z tego potem świetne wspomnienia. Czasami pojawią się tu pewnie też posty typowo modowe, ale postaram się to wszystko pogodzić.

Poniżej wczorajsze zdjęcia, jakie zrobiła mi siostra:
  
  

  
 (cubus t-shirt)

Uprzedzając pytania - tak, zrezygnowałam z grzywki. Nie wiem jeszcze czy tylko na czas lata (kiedy jest gorąco i nie szło z nią wytrzymać), czy w ogóle. Zaraz wychodzę, także do zobaczenia w kolejnym poście!

23 komentarze:

  1. Tak, blog to świetne miejsce na zapisywanie wspomnień. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie Ci w tych wloskach ;** bardzo się cieszę, ze wracasz do bloggowania :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie że wracasz! ;)
    super foty :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się,że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie poznałam cię bez grzywki! ale tak też ci ładnie ^^
    fajnie , że wróciłaś : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie ładnie ci bez grzywki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. tez na letni czas zrezygnowalam z grzywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne okulary ;)
    Bardzo spodobał mi się Twój blog, obserwuję! ;)

    Zapraszam również na konkurs w którym można wygrać trampki Conversy!
    Więcej informacji na blogu: http://boskiebransoletki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super, ciekawy post :) oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. lajfstajlowe są najlepsze, nie ogranicza Cię żaden narzucony temat :))

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie Ci bez grzywki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie ci bez grzywki :D
    Śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie, że wróciłaś :)) czekamy na nowe posty!

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze że wróciłas lubię twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  15. dobrze, że nie rezygnujesz z bloggowania :>

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  16. lifestyle jest najlepszy.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też miałam kilka momentów zwątpienia , w sumie nadal mam , ale fakt, blog to świetna pamiątka :)
    świetnie ci bez grzywki ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się czapka z oczami! :O

    OdpowiedzUsuń