.

.

środa, 9 stycznia 2013

winter without snow isn't winter

Mam dziś całkowicie wolne popołudnie, w szkole ostatnio jest luźno, ostatnie poprawki przed wystawieniem ocen. Do końca tygodnia nie mamy zapowiedzianych sprawdzianów, jedyne co w weekend wezmę się za jakieś prace dodatkowe. Najbardziej mnie martwi to, że w tym roku woj.pomorskie zaczyna ferie dopiero 11 lutego..

Nie wiem jak u Was, ale w moim mieście wczoraj spadło dużo śniegu i cały czas się on utrzymuje. Zima bez śniegu to nie zima, dlatego cieszę się że znowu spadł :) Znalazłam też dziś kilka zdjęć zrobionych jeszcze przed świętami, tyle że nie było okazji ich pokazać.

(wearing Reserved sweather, C&A t-shirt, KappAhl jeans) 


Jak tam u Was? Kiedy zaczynacie ferie?

63 komentarze:

  1. Ładne zdjęcie. Jesteś bardzo fotogeniczna ;-)

    Ja ferie zaczynam już chyba 28 stycznia (woj. mazowieckie).

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też jest dużo śniegu. :3 Ja ferie zaczynam za kilka dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Ferie' zaczynam 15 lutego, ale nie dołuje mnie to. Zleci bardzo szybko :D Zazdroszczę tego pięknego śniegu ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. U look so cute! Thank u for sharing such a nice post!;)
    Have a great time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia!
    u mnie też spadł śnieg! i tak samo jak ty zaczynam ferie

    OdpowiedzUsuń
  6. dlaczego ty jesteś taka ładna ? u mnie nie ma śniegu :c
    ferie zaczynam 26 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie ♥
    u mnie śnieg powoli topnieje:<
    też mam ferie 11 lutego..

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna jestes ;D moje zaczynaja sie 11 lutego dopiero

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Wpis. Zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje oczy i uśmiech mnie uwodzą.:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładne zdjecia ;)

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny outfit, może jakaś recenzja butów ugg? krążą wokół nich różne nazwijmy to legendy xd Piękny blog obserwuję + zapraszam do siebie na photography-space.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia + śliczna jesteś ;)

    u mnie dopiero 11 lutego

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie! ;)
    A jaki słodki psiak! ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia;)
    bedzie mi miło jesli do mnie zajrzysz na www.gusiak15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. słodki piesek ;)
    U mnie dzisiaj napadało śniegu ;d
    ja ferie zaczynam 28 stycznia ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :) ładna ty ^^
    Obserwuje :)
    Fajny piesek :) i Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też nasypało mnóstwo śniegu i ma być jeszcze więcej ;)
    Śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie nie ma ani grama śniegu... ;(
    Ale za to ferie mam za 2 dni :D
    Województwo lubuskie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. My mamy ferie już pod przyszłego tygodnia!Za to potem będziemy się uczyć w szkole a Ty odpoczywać :D Bardzo podoba mi się Twój sweterek. Śliczny psiak <3 Pozdrawiam i zapraszam do nas: hiddenfromtheday.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczne zdjęcie *.*
    Ja mam ferie od tego piątku, ale wolała bym mieć od 28 stycznia :D

    OdpowiedzUsuń
  23. słodkie zdjęcia. ładne masz włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. a u mnie odwilż , eh :(. sliczne zdjęcia:.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne ^.^ ! Słodki piesek.Ja ferie zaczynam za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  26. też zaczynam w tym roku tak późno ferie :/ niestety
    piękne zdjęcia ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. też się cieszę, że spadł :)

    OdpowiedzUsuń
  28. masz zajebistee geny bo ładna hah :D jesteś podobna do mojej koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam ferie za tydzień, już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale piękne zdjęcia, słodki piesek :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładna jesteś i masz swietnego pieska :) Ja mam ferie od poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie wyglądasz ;* a nie zmarzłaś? ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Zostałaś nominowana na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja na szczescie mam już ferie, nie wytrzymałabym kolejnych tygodni chodzenia do szkoły. ;)
    ładne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja oficjalnie ferie zaczynam od poniedziałku tj. 14.01 ; )

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja ferie zaczynam 11 lutego dopiero..
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne zdjęcia i śliczny piesek!:)
    ja ferie też zaczynam dopiero 11 lutego...

    OdpowiedzUsuń
  38. sueper zdj :) podobają mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  39. uroczo wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Co jak co ale ładna to ty jesteś ;D świetne zdjęcia ;D
    dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. u mnie śnieg spadł dopiero dzisiaj, ale jest go już na tyle dużo że pewnie utrzyma się przez kilka dni :) śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  42. A u mnie właśnie teraz masakra w szkole :O U mnie dopiero koło 11 lutego ferie chyba dopiero :O
    Świetne fotki ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. fajne zdjęcia :D
    Ja mam ferie dopiero za miesiąc :O

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeju, masz urodę takiej laleczki♥

    OdpowiedzUsuń