.

.

środa, 23 stycznia 2013

warmer or less cold?

Dość długo mnie tu nie było, mimo tego że miałam kilka wolnych popołudni. Wszystko spowodowane brakiem internetu przez brawie tydzień, ale nie wchodząc w szczegóły cieszę się, że mogę tu nareszcie zajrzeć. Cały czas odliczam dni do ferii, chociaż niestety zostały jeszcze do nich ponad 2 tygodnie. Na szczęście oceny na przyszły tydzień wystawione, a ja mam więcej czasu na odpoczynek i spotkania z przyjaciółmi. Ale wiecie co mnie najbardziej dołuje? Jak przeglądam blogi a tam połowa z Was jest w trakcie ferii *.*

Dodaję drugą część zdjęć z tego samego dnia, co zdjęcia w poście niżej. Od razu uprzedzam pytania pt. "Nie było Ci zimno?" - tak, było, ale czego nie robi się dla bloga i czytelników! Z resztą wyginając się i próbując przybrać dobrą "pozycję" (czego cały czas nie opanowałam) było mi trochę cieplej (może bardziej pasuje tu "mniej zimno?").

         
 (wearing Zara t-shirt, Cubus jeans, UGG shoes)
         


 Co sądzicie o zdjęciach? :)

70 komentarzy:

  1. Świetne. :)
    Mi się ferie powoli kończą. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zimno tak w krótkim rękawku ? :D
    świetne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny T-shirt. uwielbiam Twoje włosy :)
    a zdjęcie ładne.

    kiedy dodasz rozdział na uwierzwmilosc?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem zmarzluchem, więc nawet mi się nie śnią takie "rozbieranki" w zimę. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. + zapraszam do siebie www.jagodablog.blogspot.com :)))
    osberwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałem się w Twoich oczach *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie się powtarzam, ale muszę to napisać-uwielbiam Twoje oczy, są niezwykłe, hipnotyzujące, prześliczne! I masz przeuroczy uśmiech :) A zdjęcia są naprawdę w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oooooo rany ;d poświęcenie, nie ma co :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejciu. Jak patrzę na zdjęcia to aż mi zimno ;c ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się kończą ferie :( Pociesz się tym, że inni będą kończyć a ty dopiero zaczynać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia,bardzo ładna jesteś!:)

    Świetny blog,dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo bardzo ładne są :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post :) Dołączam do grona obserwatorów, jak chcesz się odwzajemnić to będzie mi miło.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon na fajne zakupy
    Szczegóły tutaj:
    http://modnywieszak.blogspot.com/2013/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny uśmiech + chylę czoła :D
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zamarzłabym na krótki rękaw nawet do zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna koszulka :) Ja bym zmarzła :o w kurtce mi czasami zimno, a co dopiero na krótki rękaw, także wyrazy uznania i podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezu święty! Nie zamarzłaś? Ja marznę w kurtce! :O

    Zdjęcia bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely tee!
    Thanks for the sweet comment dear =)
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi niestety się ferie już kończą:C
    ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia :)

    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne zdjęcia,. hehehehe, jakie poświęcenie <3
    a mi się ferie kończa za trzy dni, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  22. Patrząc na te zdjęcia , zrobiło mi się zimno brr.

    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zimowe zdjęcia należą do moich ulubionych.
    Taka sceneria jest wyjątkowa.
    Niejednokrotnie miałam okazję "pozować" w śniegu bez kurtki,ale w jakimś stopniu było to "hartowanie" się.A przecież jest to zdrowe. :)
    Masz niezwykłe oczka :)
    Pozdrawiam gorąco,obserwujemy!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. co sądzimy o zdjęciach ? No są wprost genialne, urocze i śliczne ♥


    Zapraszam do głosowania na mój blog w konkursie na BLOG ROKU W kategorii TEEN! Bardzo prosze o sms to dla mnie bardzo ważne z góry dziękuję, i przepraszam za jakiegoś rodzaju spam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja w pn do szkoły i po feriach :(

    OdpowiedzUsuń
  26. miło mi, że ktoś czasem jeszcze wpadał do mnie;)
    No a mnie dołuje to, że moje ferie się już kończą, a innym dopiero zaczną;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjecia ;) Ładnie wyszłaś!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety do moich ferii też jeszcze dwa tygodnie.. Trochę ubolewam, ale cóż.. Trzeba przeczekać :)
    A zdjęcia śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też muszę jeszcze czekać na ferie 2 tygodnie. :/ Fajne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zdjecia sa na moim instagram :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia, ale Wy jesteście słodkie ;D
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładnie wyglądasz. :)
    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja też nie miałam internetu przez jakiś czas ;c

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne <3 ja bym zamarzła :)

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne zdjęcia, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  37. zdjęcia są baardzo ładne ! :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj jakaś Ty urocza, nie wyglądasz na 15 lat :3
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęcia są śliczne, ale że też nie zamarzłaś ;o Krótki rękawek, a Ty w nim na takim mrozie stałaś.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdjęcia są świetne. Mają ten zimowy klimat. Podziwiam Cię, że mimo wszystko wytrzymałaś na mrozie w krótkim rękawku. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ach, i ja Cię nie zdołuję - też mam ferie dopiero za dwa tygodnie :c

    OdpowiedzUsuń